Thursday 19 July 2012

Presiden KLRC rai media, pegawai MOM

Sekadar hiasan

KLRC menjamu wartawan dan kakitangan Majlis Olimpik Malaysia (MOM) berpesta durian, sempena temasya Olimpik London yang makin hampir.

Pengerusi kelab itu, Datuk Seri Andrew Kam meraikan petugas media termasuk yang akan membuat liputan di temasya sukan di London bermula 25 Julai ini dengan menjamu lebih 100 biji buah durian ‘Musang King’ di perkarangan tempat letak kereta MOM.

Wartawan daripada semua media hadir termasuk Setiausaha Agung MOM, Datuk Sieh Kok Chi dalam majlis sederhana yang turut diserikan dengan kehadiran pemain dan keluarga badminton KLRC.

Pesta durian itu berlangsung dalam suasana cukup menggembirakan, apabila wartawan dapat mengenal lebih dekat lagi dengan pemilik KLRC serta para pemain mereka.

Bintang remaja negara Zulfadli Zulkifli turut hadir bersama keluarganya, kelihatan amat gembira terutamanya selepas mencatat kejayaan terbaru muncul juara Sukma di Kuantan baru-baru ini.

Selain itu, beregu berpengalaman Fairuzizuan Tazari-Zakry Latif serta bekas pemain K Yogendran, Sairul Amar Ayub, Sugina Kunalan, Anita Raj Kaur dan Ang Li Peng turut memeriahkan lagi pesta durian itu.

Andrew yang taksub dengan sukan badminton berharap emas pertama Olimpik dibawa pulang kontinjen negara yang diketuai Datuk Lee Chong Wei dan baru-baru ini beliau sendiri menawarkan kepada mana-mana atlet badminton yang raih emas Olimpik akan menerima jongkong emas bernilai lebih RM2 juta.

No comments:

Post a Comment