Wednesday 9 January 2013

PM Sokong Kekalkan Ibu Pejabat BWF di Malaysia

 (kiri ke kanan)  Ahli Majlis dan Pengerusi Jawatankuasa Kewangan  BWF Dato 'Lim Teong Kiat, Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Najib Tun Razak, Timbalan Presiden BWF Paisan Rangsikitpho dan Setiausaha Agung BWF Thomas Lund


Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Najib Tun Razak telah menyatakan sokongan kepada Persekutuan Badminton Dunia mengekalkan ibu pejabatnya di Kuala Lumpur.

Pada mesyuarat baru-baru ini dengan pegawai BWF awal bulan ini, beliau berkata impak positif mempunyai pentadbiran organisasi badminton dunia  di Malaysia, terutamanya diberi keutamaan sukan itu di negara dan rantau ini.

Timbalan Presiden BWF Paisan Rangsikitpho berkata mesyuarat - dimana beliau telah diiringi oleh  Ahli Majlis BWF dan Pengerusi Jawatankuasa Kewangan Dato 'Lim Teong Kiat dan Setiausaha Agung BWF Thomas Lund - adalah "membina".

Beliau juga berkata Perdana Menteri adalah seorang peminat badminton dan berminat untuk memastikan BWF mempunyai persekitaran yang sesuai di mana untuk melanjutkan mandat global dari pejabatnya di Kuala Lumpur.


No comments:

Post a Comment