Thursday 15 March 2012

ArIf LAtiF KenA sAmuN 14k (pEnyAmuN mAsyUKkKKk)

Arif Latif kerugian RM14,000 selepas wang tunai untuk membayar pendahuluan kereta hendak dibelinya disamun 3 lelaki di Taman Tun Dr Ismail,kelmarin(14/3/12). Dalam kejadian kol 1 tgh itu,Arif sedang berjalan ke arah keretanya lepas lunch dgn seorang rakan didatangi 2 motosikal ditunggang 3 lelaki.

Pada mulanya, mangsa tidak sedar lelaki terbabit datang dari arah belakang sebelum stopkan motosikal di depannya.

Katanya, seorang daripada lelaki itu terus menarik beg sandang dia sebabkan dia terkejut sebelum shoot muka lelaki itu dan lelaki terbabit membalas dengan shoot dada dia lak.

“Akibat melawan, 2 rakan lelaki itu turun dari motosikal sebelum seorang daripada mereka mengacukan pisau ke perut arif.

“Bila acu je pisau itu, mereka sentap beg sandang arif yang ada duit RM14,000 sebelum cabottt,” katanya.(masyuk tuh pnyamun 3 eko tuh)

Beliau berkata,duit tu untuk membayar pendahuluan kereta hendak dibeli selepas dia tamat latihan pada hari berkenaan.

Katanya, sek bek dia tidak cedera serius, hanya cedera ringan di dada dan muka coz kena shoot.(di buatnye mamak 3 eko tu kelar tngan si arif, mmg xmenyemash la si arif ni huhuhu)

Lepas kena rembat itu, Mohamad Arif membuat laporan di Balai Polis Taman Tun Dr Ismail untuk bg keje kat polis.huhu

Sementara itu, Asisten Komisioner Wan Abdul Bari Wan Abdul Khalid mengesahkan menerima laporan berhubung kejadian berkenaan dan siasatan lanjut sedang dijalankan.

No comments:

Post a Comment