Thursday 22 March 2012

SkuAd RiMaU BinTanG CuKup Baju Lak...

*imej hanyalah selingan shj, xtau la plak ak baju camne yg derong pakai nk main nnti huhuh..


Ckup sbnrnye baju geng2 rimau bintang ni utk di pakai mase nk main kat piala axiata nnti...

Kenny Goh(Pengurus Besar BAM) berkata Yonex membekalkan sejumlah jersi mencukupi kepada setiap pemain untuk tempoh setahun.

“Sebenarnya Yonex menyediakan sejumlah jersi kepada setiap pemain yang bernaung di bawah BAM di awal tahun dan jersi itulah yang digunakan pemain setiap kali menyertai kejohanan, bukannya memberi jersi setiap kali mahu menyertai kejohanan,” kata Kenny.

“Apa yang kami minta daripada Yonex adalah jersi untuk dipakai Zulfadli Zulkifli. Dia tidak bernaung di bawah BAM tapi apabila mewakili negara dalam acara berpasukan, dia mesti menyarung jersi skuad kebangsaan iaitu Yonex.” katanya lagi....

oooo begitu citernye...minta nk tambah tok zulfadli je, xpasai2 YONEX dipersalahkan sbb salah pham ni..Skuad Malaysia Leopard yang dibarisi Zulfadli, Mis- bun Ramdan Misbun, Iskandar Zulkarnain, Loh Wei Sheng, Ow Yao Han, Chooi Kah Ming, Teo Ee Yi dan Nelson Heg bertolak ke Jakarta tengahari semalam.


Mereka menggalas misi besar untuk menunjukkan kematangan dan cuba mengejutkan skuad senior Indonesia Garuda yang diperkuat bekas pemenang pingat emas Olimpik, Taufik Hidayat selain Singapura dan Vietnam.

Kita tnggu n tgok jela keupayaan geng2 rimau bintang kita ni....semada leh bersinar bak bintang atau dibintangkan pasukan lwan huhu

No comments:

Post a Comment